Currently browsing: お御所ジャパン!

Ogosho Japan! 2008.08.19 (Final Episode)

*ROFLMAO* OMG~ this is soooo hilarious!!!!! I was disappointed when I saw that it’s just a collection of flashbacks and unseen footages. But when this part came out, I didn’t even think, I just laughed out loud! Haha =D

Is this the return of the “strangled chicken”?! (#_#)P

(more…)

Ogosho Japan! 2008.08.12

Episode #17 – I was a little late but the first thing that greeted me when the video came on was Tono announcing the title of the episode – truth of drama rumours. It was a special part 2, and he said the “two” in english (showing 2 fingers~) ^^; Then, just as I thought there wasn’t anything special this week, one of the guests did this “1, 2…” followed by a weird “3” thing, and some fan in the studio shouted for Tono to do it too! I love them hehe~ xD Tono looked shy *kawaii* but sportingly did it hehe~ so funny!! Reminded me of Do-Me-So Samurai part 2! LOL!

ogosho20080812.jpg

Download .001 | .002 | .003 (281.59MB)

One of the dramas they talked about was an old one where Domoto Tsuyoshi was in. And they also showed a bit of Hana Yori Dango. Then I wasn’t really paying attention to the rest of the episode, so… I don’t really know what went on lol…

Ogosho Japan! 2008.08.05

Episode #16 – “AHHHHHH!!!” That was my reaction when they suddenly showed Yume Monogatari!! It’s supposed to be a 1980s-1990s special thingie, why is there a 2003 T&T song? LOL! And I really love the fans at the studio!! xD

ogosho20080805.jpg

Download .001 | .002 | .003 | .004 (380.04MB)

Ogosho Japan! 2008.07.29

Episode 15 – This is a must-watch! Just to see Tono smile alot, do boxing, and eat ramen ^^; The fans were shouting for Tono to do the boxing thing, and every move he made led to *KYAAA*!! xD Then, when it came to the ramen tasting… The other guests had only bad things to say about the noodles and the soup… When it came to Tono, he only said “mazui!” (tastes bad!) *ROFL!!* But his expression was chou kawaii!

ogosho20080729.jpg

Download .001 | .002 | .003 | .004 (352.92MB)

Look at what he was wearing :D Long silver necklace outside a black shirt and grey tie, plus casual jeans and an outer white coat! KAKKOII!! hehehe…

Ogosho Japan! 2008.07.15

Episode #14 – Didn’t watch the whole thing as the connection got cut off halfway~ But I did see him trying to do the massage thing at the end of the episode haha~ Actually, when I saw the lady demonstrating, I also tried it myself. I think it’s a natural reaction ne~~ Raise your hand if you didn’t xD

ogosho20080715.jpg

Download .001 | .002 | .003 | .004 (357.60MB)

Donate to Takki.us

Affliliates